Kuidas osta meie e-poest

Sobivate kaupade v├Ąljavalimist on mugav alustada men├╝├╝st “tooted.” P├Ąrast ostukorvi lisamist v├Áib poes veel ringi vaadata ning teisi kaupu otsida. Hiljem annab ostukorv ├╝levaate k├Áigist valitud kaupadest ja kogustest. Kui k├Áik soovitud kaubad on ostukorvi lisatud, kinnitage kogused ning uuendage vajadusel ostukorv. Tehke valik, kuidas soovite kauba k├Ątte saada ning vajutage”MINE MAKSMA”. T├Ąitke ankeet enda andmetega, lisage m├Ąrkused v├Ái k├╝simused, valige pakiautomaadi asukoht ja esitage tellimus.
Kui olete tellimuse edastanud ja valinud arvega maksmise, siis saadetakse teie e-mailile arve. Kui teile ei ole 3 t├Â├Âp├Ąeva jooksul arvet saabunud, siis palun v├Átke meiega ├╝hendust meili v├Ái telefoni teel. Kaup pannakse teele 3 t├Â├Âp├Ąeva jooksul alates arve summa laekumisest Glenberg Grupp O├ť arveldusarvele.

Kauba eest v├Áib tasuda 3 t├Â├Âp├Ąeva jooksul p├Ąrast arve esitamist. Kui te ei ole selle aja jooksul ├╝lekannet teinud, tellimus t├╝histatakse. Lepingulistele klientidele kehtivad makset├Ąhtajad vastavalt lepingule.

Saatekulu tasub tellija ja see lisatakse arvele. Kauba k├Ąttesaamiseks on erinevad v├Áimalused: OMNIVA kuller (arvele lisandub teenuse hind 8,50eur), Itella SMARTPOST (arvele lisandub saatekulu vastavalt paki suurusele 3.20eur – 6.50eur), OMNIVA pakiautomaat (arvele lisandub saatekulu vastavalt paki suurusele 3.20eur – 6.50eur) v├Ái kui soovite kaubale ise j├Ąrele tulla, siis sel juhul saatekulu ei lisandu. Suurem├Á├Átmeliste saadetiste puhul arvestatakse postikulu eraldi. Eestist v├Ąlja saadame paki eelnevalt kokku lepitud tasuga.

Tellimused meili- ja telefoni teel

Telefoni teel ja e-maili teel tellijad saavad tasuda ├╝lekandega. Kui olete tellimuse edastanud, saadetakse teie e-mailile arve. Kui teile ei ole 3 t├Â├Âp├Ąeva jooksul arvet saabunud, siis palun v├Átke meiega ├╝hendust e-maili v├Ái telefoni teel. Kaup pannakse teele 3 t├Â├Âp├Ąeva jooksul alates arve summa laekumisest Glenberg Grupp O├ť arveldusarvele.┬á

Kuidas kauba eest tasuda

Tellitud kauba eest saab tasuda panga├╝lekandega arve alusel, meie kontoris sularahas v├Ái pangakaardiga. Panga├╝lekande selgituses palun m├Ąrkige kindlasti arve number. Kaup saadetakse v├Ąlja peale arve tasumist. Kauba eest v├Áib tasuda 3 t├Â├Âp├Ąeva jooksul p├Ąrast arve esitamist.┬á Kui Te ei ole selle aja jooksul ├╝lekannet teinud, tellimus t├╝histatakse. Lepingulistele klientidele kehtivad makset├Ąhtajad vastavalt lepingule.

┬áTeil on alati v├Áimalus v├Átta meiega ├╝hendust ja leppida kokku pikemates maksetingimustes.

Pangakoordinaadid:

Glenberg Grupp O├ť Swedbank
EE302200221026854640

V├Ąlismaalt tasumiseks:
Swedbank AS
Liivalaia 8
15040 Tallinn
IBAN: EE302200221026854640
SWIFT/BIC:HABAEE2X

Saatmistingimused 

Kui olete arve tasunud ja see on meile laekunud, siis vastavalt, kas OMNIVA kuller toob saadetise kohale enamasti j├Ąrgmisel t├Â├Âp├Ąeval vahemikus kellaaegadel 8.00 kuni 17.00. Kui teid pole v├Áimalik k├Ątte saada, siis palun p├Â├Ârduge ise asukohaj├Ąrgsesse postkontorisse. Kui tellisite kauba pakiautomaati, siis j├Áuab see kohale paari j├Ąrgmise p├Ąeva jooksul peale seda, kui oleme paki postitanud.

Garantii

Elektrilistel seadmetel on tootjapoolne garantii 1 aasta alates m├╝├╝gikuup├Ąevast. Garantii kehtib ainult koos ostuarvega. Vea ilmnemisel on teil v├Áimalus kaup garantiiremonti tuua v├Ái kui kaupa ei ole v├Áimalik parandada, siis v├Ąlja vahetada. Kui v├Ąljavahetamine pole v├Áimalik, siis tagastatakse teile kauba eest makstud summa.

Garantii ei kehti juhul, kui kauba viga on tingitud valest kasutamisest v├Ái tavap├Ąrasest kulumisest.

Kauba tagastamine ja ├╝mbervahetamine

Kui ostetud kaup teile mingil p├Áhjusel ei sobi, on Teil ├Áigus see tagastada 14 p├Ąeva jooksul alates kauba k├Ąttesaamisest. Tagastamise ├Áigus kehtib ainult e-poest ostetud kaupadele. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Blomdahli k├Árvar├Ángad on pakendatud steriilsesse “clean pack” karbikesse ja neid on v├Áimalik tagastada ainult avamata pakendis.┬á

Tagastatava kauba saab ka vahetada m├Áne teise meie poes m├╝├╝gil oleva kauba vastu. Kauba tagastamise v├Ái vahetamise korral tasub tekkivad postikulud klient. Glenberg Grupp O├╝ tasub kauba vahetamise kulud juhul, kui tegemist on meiepoolse eksimusega (s.h. tootja praak).

Kauba tagastamiseks tuleb kaup toimetada kas isiklikult v├Ái posti teel meie kontorisse Narva mnt.13, Ekspressi Maja, 2.korrus, Tallinn v├Ái saata kokkulepitud pakiautomaati.┬á Lisada tuleks oma nimi ja pangaarve number. Kauba ostmisega seotud transpordikulud tagastamisele ei kuulu. Tagastatav summa kantakse teie pangaarvele hiljemalt 30 p├Ąeva jooksul p├Ąrast kauba tagastamist.

Hinnainfo

K├Áik kodulehel leiduvad hinnad on eurodes ja sisaldavad k├Ąibemaksu.

Glenberg Grupp O├ť j├Ątab endale ├Áiguse hindasid muuta ja need hakkavad kehtima internetis avaldamise hetkest. Kui te edastasite oma tellimuse enne uute hindade avaldamist, siis kehtivad sellele konkreetsele tellimusele tellimuse edastamise ajal kehtinud hinnakirjaj├Ąrgsed hinnad.

Tootepildid on illustratiivse t├Ąhendusega ja v├Ąrvid v├Áivad mingil m├Ą├Ąral erineda originaalist. Toodete kirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja v├Áivad sisaldada tahtmatuid vigu.

Tekkinud k├╝simuste korral v├Áite alati v├Átta meiega ├╝hendust e-maili teel info@glenberg.ee v├Ái helistada E, K, R vahemikus 9.00 kuni 16.00 telefonil 56202330.

K├Áik tooted kuuluvad Glenberg Grupp O├╝-le seni, kuni nende eest on t├Ąielikult tasutud.

BACK TO TOP