Kuidas osta meie e-poest

Sobivate kaupade väljavalimist on mugav alustada menüüst “tooted.” Pärast ostukorvi lisamist võib poes veel ringi vaadata ning teisi kaupu otsida. Hiljem annab ostukorv ülevaate kõigist valitud kaupadest ja kogustest. Kui kõik soovitud kaubad on ostukorvi lisatud, kinnitage kogused ning uuendage vajadusel ostukorv. Tehke valik, kuidas soovite kauba kätte saada ning vajutage”MINE MAKSMA”. Täitke ankeet enda andmetega, lisage märkused või küsimused, valige pakiautomaadi asukoht ja esitage tellimus.
Kui olete tellimuse edastanud ja valinud arvega maksmise, siis saadetakse teie e-mailile arve. Kui teile ei ole 3 tööpäeva jooksul arvet saabunud, siis palun võtke meiega ühendust meili või telefoni teel. Kaup pannakse teele 3 tööpäeva jooksul alates arve summa laekumisest Glenberg Grupp OÜ arveldusarvele.

Kauba eest võib tasuda 3 tööpäeva jooksul pärast arve esitamist. Kui te ei ole selle aja jooksul ülekannet teinud, tellimus tühistatakse. Lepingulistele klientidele kehtivad maksetähtajad vastavalt lepingule.

Saatekulu tasub tellija ja see lisatakse arvele. Kauba kättesaamiseks on erinevad võimalused: OMNIVA kuller (arvele lisandub teenuse hind 8,50eur), Itella SMARTPOST (arvele lisandub saatekulu vastavalt paki suurusele 3.20eur – 6.50eur), OMNIVA pakiautomaat (arvele lisandub saatekulu vastavalt paki suurusele 3.20eur – 6.50eur) või kui soovite kaubale ise järele tulla, siis sel juhul saatekulu ei lisandu. Suuremõõtmeliste saadetiste puhul arvestatakse postikulu eraldi. Eestist välja saadame paki eelnevalt kokku lepitud tasuga.

Tellimused meili- ja telefoni teel

Telefoni teel ja e-maili teel tellijad saavad tasuda ülekandega. Kui olete tellimuse edastanud, saadetakse teie e-mailile arve. Kui teile ei ole 3 tööpäeva jooksul arvet saabunud, siis palun võtke meiega ühendust e-maili või telefoni teel. Kaup pannakse teele 3 tööpäeva jooksul alates arve summa laekumisest Glenberg Grupp OÜ arveldusarvele. 

Kuidas kauba eest tasuda

Tellitud kauba eest saab tasuda pangaülekandega arve alusel, meie kontoris sularahas või pangakaardiga. Pangaülekande selgituses palun märkige kindlasti arve number. Kaup saadetakse välja peale arve tasumist. Kauba eest võib tasuda 3 tööpäeva jooksul pärast arve esitamist.  Kui Te ei ole selle aja jooksul ülekannet teinud, tellimus tühistatakse. Lepingulistele klientidele kehtivad maksetähtajad vastavalt lepingule.

 Teil on alati võimalus võtta meiega ühendust ja leppida kokku pikemates maksetingimustes.

Pangakoordinaadid:

Glenberg Grupp OÜ Swedbank
EE302200221026854640

Välismaalt tasumiseks:
Swedbank AS
Liivalaia 8
15040 Tallinn
IBAN: EE302200221026854640
SWIFT/BIC:HABAEE2X

Saatmistingimused 

Kui olete arve tasunud ja see on meile laekunud, siis vastavalt, kas OMNIVA kuller toob saadetise kohale enamasti järgmisel tööpäeval vahemikus kellaaegadel 8.00 kuni 17.00. Kui teid pole võimalik kätte saada, siis palun pöörduge ise asukohajärgsesse postkontorisse. Kui tellisite kauba pakiautomaati, siis jõuab see kohale paari järgmise päeva jooksul peale seda, kui oleme paki postitanud.

Garantii

Elektrilistel seadmetel on tootjapoolne garantii 1 aasta alates müügikuupäevast. Garantii kehtib ainult koos ostuarvega. Vea ilmnemisel on teil võimalus kaup garantiiremonti tuua või kui kaupa ei ole võimalik parandada, siis välja vahetada. Kui väljavahetamine pole võimalik, siis tagastatakse teile kauba eest makstud summa.

Garantii ei kehti juhul, kui kauba viga on tingitud valest kasutamisest või tavapärasest kulumisest.

Kauba tagastamine ja ümbervahetamine

Kui ostetud kaup teile mingil põhjusel ei sobi, on Teil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastamise õigus kehtib ainult e-poest ostetud kaupadele. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Blomdahli kõrvarõngad on pakendatud steriilsesse “clean pack” karbikesse ja neid on võimalik tagastada ainult avamata pakendis. 

Tagastatava kauba saab ka vahetada mõne teise meie poes müügil oleva kauba vastu. Kauba tagastamise või vahetamise korral tasub tekkivad postikulud klient. Glenberg Grupp Oü tasub kauba vahetamise kulud juhul, kui tegemist on meiepoolse eksimusega (s.h. tootja praak).

Kauba tagastamiseks tuleb kaup toimetada kas isiklikult või posti teel meie kontorisse Narva mnt.13, Ekspressi Maja, 2.korrus, Tallinn või saata kokkulepitud pakiautomaati.  Lisada tuleks oma nimi ja pangaarve number. Kauba ostmisega seotud transpordikulud tagastamisele ei kuulu. Tagastatav summa kantakse teie pangaarvele hiljemalt 30 päeva jooksul pärast kauba tagastamist.

Hinnainfo

Kõik kodulehel leiduvad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

Glenberg Grupp OÜ jätab endale õiguse hindasid muuta ja need hakkavad kehtima internetis avaldamise hetkest. Kui te edastasite oma tellimuse enne uute hindade avaldamist, siis kehtivad sellele konkreetsele tellimusele tellimuse edastamise ajal kehtinud hinnakirjajärgsed hinnad.

Tootepildid on illustratiivse tähendusega ja värvid võivad mingil määral erineda originaalist. Toodete kirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

Tekkinud küsimuste korral võite alati võtta meiega ühendust e-maili teel info@glenberg.ee või helistada E, K, R vahemikus 9.00 kuni 16.00 telefonil 56202330.

Kõik tooted kuuluvad Glenberg Grupp Oü-le seni, kuni nende eest on täielikult tasutud.

BACK TO TOP